Crash Team Rumble Preview

Παίξαμε την Closed Beta του Crash Team Rumble και ήρθε η ώρα να αναφέρουμε τις εντυπώσεις μας. Το παιχνίδι είναι ένα brawler όπου 2 ομάδες των τεσσάρων παικτών αγωνίζονται μεταξύ τους. Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι να εμποδίσουμε τους αντιπάλους μας να σκοράρουν στη βάση τους, όσο η ομάδα μας συλλέγει φρούτα και σκοράρει. Νικήτρια είναι η ομάδα που θα φτάσει πρώτη στα 2000.


Υπήρχαν τρεις διαφορετικοί χάρτες στην beta. Η δομή κάθε χάρτη ήταν διαφορετική, αλλά το περιεχόμενό τους ήταν ίδιο. Υπήρχαν πλατφόρμες διαμαντιών για boost, κουτιά και relics, που με αυτά ενεργοποιούμε διάφορες ικανότητες που προσφέρονται και είναι διαφορετικές σε κάθε χάρτη.

Στο παιχνίδι μπορούμε να παίξουμε ανάμεσα σε 5 διαθέσιμους χαρακτήρες, οι οποίοι είναι Crash, Coco, Neo Cortex, Dingondile και Tawna. Κάθε ένας από αυτούς έρχεται με τις δικές του κινήσεις, άλλοι με πιο απλές και άλλοι με πιο σύνθετες. Για παράδειγμα, ο Crash είναι πιο εύκολος με το κλασικό και απλό του moveset, ενώ ο Cortex και η Tawna είναι πιο σύνθετοι. Αυτό δεν σημαίνει πως οι παίκτες δεν ανταμείβονται για την πολυπλοκότητα αυτών των χαρακτήρων. Ένα παράδειγμα είναι το πιάνο που ρίχνει ο Cortex. Μπορεί να κάνει περισσότερο damage από άλλες κινήσεις, αλλά υπάρχει ένα learning curve, ώστε να μπορεί να στοχεύσει κανείς με επιτυχία.


Οι χαρακτήρες χωρίζονται σε τρεις βασικές κατηγορίες: Scorer, Blocker και Booster. Κάθε κατηγορία έχει τα πλεονεκτήματά της. Ο Scorer μπορεί να έχει πάνω του περισσότερα wumpas σε σχέση με άλλους. O Blocker ειδικεύεται στο να αποτρέπει τους αντιπάλους από το να σκοράρουν. Και ο Booster εστιάζει στα gem platforms και τα relics ώστε να προσφέρει πλεονεκτήματα στην ομάδα.

Δυστυχώς, το tutorial που υπήρχε δεν εξηγούσε καλά όλους τους ρόλους, με αποτέλεσμα στους αγώνες να μην γίνεται κατανοητό από όλους τους παίκτες πού πρέπει να εστιάσουν. Φυσικά, κάθε χαρακτήρας μπορεί να κινηθεί όπως θέλει και να εκτελέσει όποιες ενέργειες θέλει στον χάρτη. Ωστόσο, οι ρόλοι είναι διαχωρισμένοι τόσο καλά, που αν δεν ακολουθηθούν, η ήττα είναι σχεδόν βέβαιη.


To Crash Team Rumble δείχνει να προσφέρει μια καλή ισορροπία μεταξύ στρατηγικής και χάους. Η beta με άφησε με την εντύπωση πως η απλότητα του Crash Team Rumble δεν σημαίνει ότι το παιχνίδι δεν μπορεί να παιχτεί αρκετά ανταγωνιστικά. Όπως και σε άλλα games του είδους, η εμπειρία σας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα αν οι ομάδες επικοινωνούν. Όταν και οι δύο ομάδες παίζουν με τακτική,  τότε το Crash Team Rumble γίνεται ένα συναρπαστικό  παιχνίδι!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

 Jin Conception Review

Παρουσίαση: Το Δαχτυλίδι Των Νιμπελούνγκεν

Atelier Marie Remake: The Alchemist Of Salburg Review