Dragon Ball: The Breakers Review
Το Dragon Ball: The Breakers είναι ένα asymmetrical multiplayer παιχνίδι, οπότε όσοι έχουν παίξει τέτοιου είδους παιχνίδια ξέρουν τι να περιμένουν. Κάθε αγώνας διαρκεί γύρω στα 15 λεπτά, όπου επτά παίκτες survivor είναι εναντίον ενός παίκτη που ελέγχει τον Raider. Ο στόχος των αμυνόμενων είναι να συνδέσουν τα πλήκτρα τροφοδοσίας που βρίσκονται διάσπαρτα σε όλο τον χάρτη για να ενεργοποιήσουν μια χρονομηχανή και να επιστρέψουν στην ασφάλεια, ενώ ο Raider σαρώνει τον χάρτη από ψηλά σε μια προσπάθεια να τους εμποδίσει να το πετύχουν. Όσο περισσότερα κλειδιά βρίσκονται, τόσο λιγότερο χρόνο χρειάζονται οι επιζώντες για να παραμείνουν ζωντανοί για να κερδίσουν στην τελική φάση.
Για να υπερασπιστούν καλύτερα τον εαυτό τους, οι παίκτες έχουν πρόσβαση σε αντικείμενα που ονομάζονται transpheres που τους επιτρέπουν να διοχετεύουν τις δυνάμεις των βασικών πρωταγωνιστών των σειρών όπως του Goku και Android 18, μαζί με μια αλλαγή ρούχων. Καθώς αρπάζουν περισσότερα κλειδιά και διασώζουν τους παγιδευμένους NPC, οι επιζώντες ενεργοποιούν αυτούς τους μετασχηματισμούς για να προστατεύσουν τη μηχανή του χρόνου από τον Raider.
Την ίδια στιγμή, ο Raider δυναμώνει από παρόμοιες μεθόδους, κυνηγάει τους παίκτες και μεταμορφώνεται σε μια πιο ισχυρή εκδοχή του εαυτού τους. Αυτό το αμοιβαίο παιχνίδι και των δύο πλευρών που συγκεντρώνει σταδιακά δύναμη και αναζητά ή στην περίπτωση των επιζώντων, αποφεύγει τον εχθρό είναι ένα από τα μεγαλύτερα δυνατά σημεία του παιχνιδιού. Δημιουργεί ένα τεταμένο συναίσθημα που είναι πάντα στο μυαλό σας καθώς προσπαθείτε να πραγματοποιήσετε τους στόχους σας.
Ενώ όλοι τρέχουν προσπαθώντας να αρπάξουν τα πλήκτρα τροφοδοσίας για τη χρονομηχανή, θα λαμβάνετε ειδοποιήσεις ότι ο συμπαίκτης σας έχει ηττηθεί και έτσι αύξησε τις δυνάμεις του Raider, υπενθυμίζοντάς σας ότι θα μπορούσατε να είστε ο επόμενος. Το gameplay είναι ενδιαφέρον όταν έχετε την ευκαιρία να γίνετε ο κακός.
Το Dragon Ball: The Breakers έχει να κάνει πολύ με τη συνεργασία, αλλά η αρχική εμπειρία και το tutorial δεν το υποστηρίζουν. Μόλις μπουν όλοι στο παιχνίδι, οι επιζώντες θα σκορπιστούν για να ενεργοποιήσουν τα κλειδιά, ενώ ο Raider θα ψάχνει να τους βρει. Στο τέλος όμως, όλοι συγκεντρώνονται στο κέντρο. Η χρονομηχανή τοποθετείται στη μέση του χάρτη και μια γραμμή προόδου αρχίζει να χτίζεται με ρυθμό σχετικό με τον αριθμό των κλειδιών λειτουργίας που μπόρεσαν να πιάσουν οι επιζώντες. Ο Raider τότε πρέπει να αλληλεπιδράσει μαζί του για να το καταστρέψει, ενώ οι επιζώντες πρέπει να αλληλεπιδράσουν μαζί του για να επιταχύνουν τη διαδικασία, αναγκάζοντας τις δύο πλευρές να συγκρουστούν τελικά.
Ακόμα κι αν η transphere ενός παίκτη είναι πλήρως φορτισμένη, εξακολουθεί να μην είναι σε θέση να νικήσει μόνος του τον Raider, απαιτώντας από τους παίκτες να επιλέξουν τους κατάλληλους χρόνους για να επιτεθούν και να αποσπάσουν την προσοχή του προκειμένου να επιτύχουν μια ικανοποιητική νίκη. Φυσικά, είναι πολύ σπάνιο αυτό το επίπεδο ομαδικής δουλειάς μεταξύ των επιζώντων.
Και όμως, παρά το γεγονός ότι απόλαυσα πολύ τις πρώτες μέρες των αγώνων μου στο Dragon Ball: The Breakers για αυτά τα θετικά, δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος για να φανούν τα αρνητικά. Όσο περισσότερο χρόνο αφιέρωσα στο παιχνίδι, τόσο λιγότερο συναρπαστικό και εκπληκτικό ένιωθα κάθε αγώνα. Με μόνο τρία Raider και τρεις χάρτες διαθέσιμους κατά την κυκλοφορία, παίζοντας σε εκτεταμένες περιόδους σύνδεσης είναι σαν να βιώνετε το μεγαλύτερο μέρος από αυτά που έχει να προσφέρει το παιχνίδι σε ελάχιστο χρόνο. Ακόμη και οι νίκες επιζώντων, όσο σπάνιες κι αν είναι, αρχίζουν να χάνουν τη γοητεία τους όταν η αίσθηση του είναι ίδια, ανεξάρτητα από τις πραγματικές μεθόδους που χρησιμοποιούνται.
Καθώς παίζετε, κερδίζετε ένα νόμισμα που ονομάζεται Spirit, το οποίο μπορείτε να ξοδέψετε για να αναβαθμίσετε τα cooldowns των εξαιρετικά χρήσιμων δεξιοτήτων. Αυτό είναι ένα σημαντικό μέρος του παιχνιδιού, καθώς σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε δεξιότητες για συγκεκριμένους χαρακτήρες στον δικό σας χαρακτήρα, αλλά κάθε αναβάθμιση συντομεύει το cooldown, κάνοντάς το να το νιώθετε περιττό και χωρίς ανταμοιβή.
Επιπλέον, υπάρχει ένα δωρεάν πάσο μάχης (με επίπεδα που μπορούν να αγοραστούν) που ανταμείβει τους παίκτες με cosmetics. Αλλά το ποσό που μπορείτε να προχωρήσετε μέσω του battle pass περιορίζεται σε μεγάλο βαθμό από ημερήσιες και εβδομαδιαίες αποστολές που αποθαρρύνουν τον παίκτη να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στο παιχνίδι από όσο μπορεί να θέλει, παρατείνοντας αναγκαστικά τον χρόνο που θα χρειαστεί για να ολοκληρωθεί.
Συμπερασματικά, το Dragon Ball: The Breakers είναι ένα παιχνίδι που αν και ξεκίνησε καλά, γρήγορα ο παίχτης θα συνειδητοποιήσει πως δεν έχει και πολλά να του προσφέρει.
Βαθμολογία: 6/10
Developer: Dimps
Publisher: Bandai Namco Entertainment
Publisher: Bandai Namco Entertainment
Distributor: Bandai Namco Entertainment Hellas
Available for: PS4, PS5, PC, Xbox One, Switch, Xbox Series S|XRelease date: 14/10/2022 Tested on: PS5
Ευχαριστώ πολύ την BANDAI NAMCO Entertainment για την παραχώρηση του τίτλου!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου