After Wave: Downfall Review

Το After Wave: Downfall μας έρχεται από την ομάδα ανάπτυξης 7 Raven Studios και τον εκδότη Totalconsole. Αυτό το παιχνίδι είναι αναμφίβολα ένα Shoot ‘em Up, αλλά κάνει πολλά πράγματα για να διαφοροποιηθεί από τα τυπικά δισδιάστατα παιχνίδια που βασίζονται στο διάστημα. Το στυλ τέχνης, η γωνία της κάμερας και η τοποθεσία είναι όλα μοναδικά.


Η ιστορία είναι αρκετά απλή στο Afer Wave: Downfall. Μια κακιά δύναμη, τους Deathrix, θέλει να κατακτήσει τον κόσμο. Οι Deathrix εκτοξεύουν έναν περίεργο μωβ μετεωρίτη στον πλανήτη και αυτός ο μετεωρίτης διαφθείρει την τοπική άγρια ​​ζωή με αποτέλεσμα να τρελαθούν. Το Megacat καλεί μια ομάδα ηρώων να σώσουν τον κόσμο. Το παιχνίδι έχει έξι χαρακτήρες με δυνατότητα αναπαραγωγής, αν και μόνο τρεις από αυτούς είναι διαθέσιμοι στην αρχή. Κερδίζετε πόντους αναβάθμισης καθώς παίζετε και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτούς τους πόντους για να αναβαθμίσετε τους χαρακτήρες σας και να ξεκλειδώσετε τους τρεις επιπλέον χαρακτήρες. Όλοι αυτοί οι ήρωες χειρίζονται οχήματα που μοιάζουν με βάρκες, κάτι που είναι χρήσιμο αφού το παιχνίδι λαμβάνει χώρα σε ποτάμια και άλλα υδάτινα σώματα στον πλανήτη. Το After Wave: Downfall διαθέτει λειτουργία ιστορίας, λειτουργία arcade και λειτουργία πρακτικής, τα οποία μπορούν να παιχτούν μόνοι ή co-op.

Ενώ το παιχνίδι ξεκινά σχετικά εύκολα, γρήγορα αυξάνεται σε δυσκολία μετά τα δύο πρώτα επίπεδα. Η λειτουργία ιστορίας έχει τρεις ρυθμίσεις δυσκολίας: Easy, Medium και Hard. Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά το παιχνίδι, το easy είναι το μόνο διαθέσιμο και θα ξεκλειδώσετε τα άλλα δύο νικώντας την προηγούμενη δυσκολία. Μπορεί να σκέφτεστε ότι η επανάληψη του παιχνιδιού τρεις φορές ακούγεται κάπως βαρετή, αλλά οι προγραμματιστές έχουν προσθέσει μια μικρή ανατροπή στις δυσκολίες. Για να ολοκληρώσετε τη λειτουργία Easy, χρειάζεται μόνο να νικήσετε τα πρώτα τέσσερα επίπεδα. Το Medium προσθέτει άλλα τρία επίπεδα και το Hard ανεβάζει το σύνολο στα δέκα. Το να ξεπεράσεις κάθε δυσκολία αποκαλύπτει ένα άλλο κομμάτι της ιστορίας. Το να παίζετε νέα επίπεδα για να κλείσετε κάθε playthrough δίνει στο παιχνίδι μια καλή δυνατότητα επανάληψης. Ωστόσο, νομίζω ότι θα ήταν ωραίο να ξεκλειδωθεί το μέσο από την αρχή, ειδικά για πιο έμπειρους παίκτες.


Ίσως είναι μόνο η διάταξη 2,5D και το γεγονός ότι δεν έχω παίξει πραγματικά ένα Shoot ‘em Up έτσι πριν, αλλά σκέφτηκα ότι η διάταξη εισαγωγής κουμπιών ήταν λίγο περίεργη στην αρχή. Ωστόσο, αφού έπαιξα για λίγο, γρήγορα τους συνήθισα. Κρατώντας την αριστερή σκανδάλη, το πλοίο σας κινείται πολύ πιο αργά, επιτρέποντάς σας να πλοηγηθείτε με ακρίβεια σε δύσκολα εμπόδια. Εναλλακτικά, κρατώντας τη δεξιά σκανδάλη, το πλοίο σας θα κινηθεί πολύ πιο γρήγορα, κάτι που είναι χρήσιμο εάν θέλετε να κολλήσετε ένα αντικείμενο προτού εξαφανιστεί από το κάτω μέρος της οθόνης. Ξέρω ότι αυτό δεν είναι το πρώτο παιχνίδι που διαθέτει εισόδους όπως αυτό, αλλά νομίζω ότι λειτουργούν πολύ καλά εδώ και ο σχεδιασμός και το παιχνίδι επιπέδου τα χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό. Κάθε ήρωας έχει το δικό του σύνολο επιθέσεων. Το κουμπί A εκτοξεύει επαναλαμβανόμενα βλήματα και είναι η κύρια επίθεση – δεν χρειάζεται επαναφόρτωση ή αναπλήρωση πυρομαχικών. Το μέρος των χειριστηρίων/παιχνιδιών που ήταν ελαφρώς μπερδεμένο ήταν οι τρεις τύποι ειδικών επιθέσεων και ο τρόπος με τον οποίο χρεώνονται. Ο LB και ο RB εκτοξεύουν ένα ισχυρότερο βλήμα και από όσο μπορούσα να πω ότι αυτό φορτίζεται συλλέγοντας στοιχεία μπαταρίας που πέφτουν οι εχθροί μετά την ήττα.

Δοκίμασα τους τρεις αρχικούς χαρακτήρες και οι κινήσεις τους είναι πολύ διαφορετικές – ένιωσα ότι είχα τη μεγαλύτερη επιτυχία με τον Τόμας, επειδή έχει την καλύτερη αρχική υγεία και μου άρεσε περισσότερο το οπλοστάσιο επίθεσης του, η βασική του επίθεση είναι ένα απίστευτα χρήσιμο βλήμα και Όλες οι ειδικές επιθέσεις του έμοιαζαν να έχουν μια γροθιά. Η τελευταία ειδική επίθεση ενεργοποιείται πατώντας το X και αυτό εκτοξεύει ένα μεγάλο μπαράζ βλημάτων που εξαφανίζει οτιδήποτε βρίσκεται στο ένα τρίτο της οθόνης ακριβώς μπροστά σας. Μου πήρε λίγο χρόνο για να το παρατηρήσω, αλλά υπάρχει ένα μικρό εικονίδιο HUD κάτω από τη γραμμή υγείας που σιγά σιγά γεμίζει επιτρέποντάς σας να χρησιμοποιήσετε αυτήν την ισχυρή επίθεση.


Κάτι ακόμα που πρέπει να αναφέρω είναι η διαφορά όταν παίζετε σόλο και co-op. Στο σόλο, όταν πεθάνετε, σας δίνεται η ευκαιρία να επισκευάσετε το πλοίο σας ξοδεύοντας πέντε μάρκες αναβάθμισης. Στο co-op, όταν ένας παίκτης πεθάνει, μπορούν να κάνουν respawn πατώντας το A προτού το χρονόμετρο αντίστροφης μέτρησης φτάσει στο μηδέν. Ωστόσο, όταν κάνετε respawn, σας δίνεται μόνο ένα σημείο επιτυχίας.

Συμπερασματικά, το After Wave: Downfall αναμφίβολα θα προσελκύσει πολλούς παίκτες που κυνηγούν επιτεύγματα, αλλά οι λάτρεις του Shoot ‘em Up που αναζητούν κάτι νέο και διαφορετικό θα πρέπει επίσης να εξετάσουν το ενδεχόμενο να συνεχίσουν το παιχνίδι. Το gameplay είναι γρήγορο και διασκεδαστικό, έχει ένα μοναδικό υδάτινο περιβάλλον και αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση σε όποιον θέλει να αντιμετωπίσει κάθε μια από τις δυσκολίες.


Βαθμολογία:
 7/10
Developer: 7 Raven Studios
Publisher: Totalconsole
Available for: Nintendo Switch, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S
Release date: 4/8/2022
Tested on: Switch

Ευχαριστώ πολύ την εκδότρια εταιρεία για την παραχώρηση του τίτλου!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

 Jin Conception Review

Παρουσίαση: Το Δαχτυλίδι Των Νιμπελούνγκεν

Atelier Marie Remake: The Alchemist Of Salburg Review