Hextech Mayhem: A League of Legends Story Review
Η Riot έχει ξεκινήσει μία ενδιαφέρουσα επέκταση του σύμπαντος του League of Legends πέρα από τα όρια του βασικού παιχνιδιού. Η τηλεοπτική μεταφορά του δημοφιλούς τίτλου με το Arcane (να το δείτε αν το έχετε αμελήσει!) ήταν άκρως επιτυχημένη και τώρα ξεκίνησαν και τα spinoff παιχνίδια. Κυκλοφόρησαν ταυτόχρονα τα Hextech Mayhem και Ruined King, δύο εντελώς διαφορετικού τύπου τίτλοι που βασίζονται αμφότεροι στο σύμπαν που στήθηκε από το lore του LoL. Την κριτική μας για το Ruined King μπορείτε να τη βρείτε εδώ.
Πρόκειται για ένα rhythm game στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Ziggs, ένας από τους ήρωες του League of Legends. Αρχικά, φαίνεται πως θα είναι ένα ιδιαίτερα απλό παιχνίδι. Παίζουμε σε δύο διαστάσεις, δεν ελέγχουμε άμεσα την κάθε κίνηση του Ziggs και προσπαθούμε να ακολουθήσουμε μια πορεία που επηρεάζεται από τον ρυθμό της μουσικής. Στην οθόνη, σε διάφορα σημεία των επιπέδων, βλέπουμε συγκεκριμένα σύμβολα: ένα πράσινο βέλος, ένα γκρι και μία μπλε βόμβα. Το ένα σημαίνει άλμα, το άλλο απότομη κάθοδο και το τελευταίο… βόμβα. Έτσι, εμείς καλούμαστε να συγχρονίσουμε τις κινήσεις του Ziggs με τα σύμβολα αυτά, πατώντας το κατάλληλο πλήκτρο τη σωστή στιγμή για να οδηγήσουμε τον ήρωά μας μέσα από διάφορα εμπόδια.
Ξεκινάμε το παιχνίδι επιλέγοντας περιοχές με την κάθε μια να έχει 3 διαφορετικές πίστες. Κάθε πίστα έχει την δική της μουσική υπόκρουση, με τα τραγούδια να χαρακτηρίζονται από τον ίδιο ηχητικό τόνο και μια ομοιότητα μεταξύ τους. Σε κάθε πίστα μετακινούμαστε αυτόματα από τα αριστερά προς τα δεξιά με διάφορα prompts να μας παραπέμπουν στο κουμπί που πρέπει να πατήσουμε.
Τα prompts αυτά είναι «δεμένα» σε ένα συγκεκριμένο κουμπί και όσο προχωράμε μέσα στην πίστα ο ρυθμός θα μας αναδείξει την στιγμή που πρέπει να το πατήσουμε, μαζί με την visual ένδειξη όσο φτάνουμε πιο κοντά σε αυτά. Aν τυχόν χάσουμε ένα από αυτά ή χτυπήσουμε πάνω σε κάποιο εμπόδιο δεν ξεκινάμε από την αρχή αλλά μπαίνουμε σε ένα «μεταθανάτιο» state μέχρι να ξαναπατήσουμε σωστά ένα prompt και να επιστρέψουμε στο flow.
Πέρα όμως από τα prompts που περιέχονται σε κάθε πίστα, υπάρχουν και κρυφές νότες που συνδέονται με τα τρία κουμπιά και χρειάζεται η κρίση μας για να ξεχωρίσουμε τι πατάμε και πότε. Αυτές οι κρυφές νότες θα μας οδηγήσουν ένα βήμα πιο κοντά στο Challenger Ranking – το μεγαλύτερο rank που μπορούμε να ξεκλειδώσουμε για κάθε πίστα.
Όταν έχουν πια ξεκλειδωθεί τα περισσότερα συστήματα του gameplay, οι πίστες γίνονται τελείως χαοτικές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η δυσκολία, να αυξηθεί μαζί της η διασκέδαση, αλλά επίσης ο χαμός στην οθόνη καταλήγει να δημιουργεί μπερδέματα αρκετές φορές -ειδικά όταν τα prompts βρίσκονται σε διαφορετικά ύψη μεταξύ τους και τα χάνουμε εντελώς, χωρίς να προλάβουμε καν να τα δούμε. Ο ρυθμός με τον οποίον αποκτούμε νέες δυνατότητες είναι σωστός και καταφέρνει να διατηρήσει το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος, το οποίο έρχεται -μαζί με λίγο grinding- σε 3-4 ώρες περίπου, διάρκεια που είναι όση θα περιμέναμε και θα θέλαμε από έναν τέτοιο τίτλο, και που φυσικά μπορεί να αυξηθεί πολλαπλάσια αν προσπαθήσουμε να ξεκλειδώσουμε τα πάντα και να πετύχουμε τέλεια scores.
Όσον αφορά την παρουσίαση, εκτός από την πετυχημένη μουσική, έχουμε ταιριαστό voice acting και έναν αποδοτικό οπτικό τομέα, με ξεκάθαρη έμπνευση από το LoL αλλά και δικό του χαρακτήρα επίσης. Ο σχεδιασμός των ηρώων δεν ακολουθεί το ύφος της τηλεοπτικής σειράς του Netflix και πάει σε πιο καρτουνίστικη οπτικοποίηση, που φυσικά ταιριάζει περισσότερο στη συγκεκριμένη προσέγγιση. Οι πίστες είναι όμορφες, με αρκετές λεπτομέρειες, τα animations διασκεδαστικά και, συνήθως, οι επιδόσεις απροβλημάτιστες.
Συμπερασματικά, τo Hextech Mayhem έρχεται να προκαλέσει πανικό και καταστροφή ξεφεύγοντας από τα δεσμά του League of Legends. Πρόκειται για ένα παιχνίδι που μπορεί να προσφέρει αρκετές ώρες διασκέδασης και ρυθμού αλλά υποφέρει από απουσίες σημαντικών λειτουργιών και επιλογών. Ταυτόχρονα είναι σκληρό και δύσκολο και θα δώσει στους Completionists μια νέα πρόκληση που θα χρειαστεί πολλές ώρες για να ολοκληρωθεί.
Θετικά:
- Εθιστικό gameplay
- Ο οπτικοακουστικός τομέας
- Ο οπτικοακουστικός τομέας
Αρνητικά:
- Χαοτική δράση που μπορεί να σε μπερδέψει
- Απουσία επιπέδων δυσκολίας
- Απουσία επιπέδων δυσκολίας
Βαθμολογία: 7,5/10
Developer: Choice Provisions
Publisher: Riot Games
Available for: PC, Switch
Release date: 16/11/2021
Tested on: Switch
Ευχαριστώ πολύ την εκδότρια εταιρεία για την παραχώρηση του τίτλου!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου